Bengkel FP di Wangsa Maju

21 OKtober 2018

Bengkel FingerPrint Analyst untuk mengenal watak dan bakat diri berdasarkan cap jari.

Advertisements

2 Bengkel Sebulan

Jika, tidak hadir, tidak tahu apa kelebihan ilmu ini untuk diri sendiri, jika sudah hadir, ternyata, anda akan berkata, wah.wow…

Kulim II23 September 2018, Permatang Pauh, Pulai Pinangcof

13 September 2018, Dungun Terengganu

Apa aku dapat

Orang-orang feeling bertindak,merespon kerana kesenangan hatinya, selama mana hatinya senang, dia akan terus bersama. Orang-orang logik bertindak menurut perkiraan dia, apa keuntungan yang dia akan perolehi jika …, manakala orang-orang Insting bertindak menurut kata hatinya. Baik buruknya. Mungkin anda ada ketiga-tiga pertimbangan ini, tetapi ada salah satu yang lebih dominan.

Tentatif Kursus Sehari

Tentatif kursus Fingerprint Analysis (11/08/2018)
Tempat: MPKJ Kajang

8.00 : Pendaftaran
8.30 : Mula
Pengenalan Jari dan Pembahasan Dlm Quran
Teori
Jenis Jenis Cap JARI
10:00 : Kenalpasti Corak Jari sendiri
10:30 : Huraian 10 jari
11:00 : Pendidikan anak-anak dengan FingerPrint
11:30 : Dominan Belajar
12:00 : Gaya Motivasi Diri
12:00 : Misi dan Visi Hidup
12:30 : Memilih Pasangan Hidup (mengenali pasangan sendiri)
13:00 : Rehat, Makan Solat
14:00 : Rahsia Arah Kekuatan Diri.
Di manakah arah anda
14:30 : Soal Jawab
15:00 : Sesi Penutup, Penyampaian Sijil, Bergambar

Yuran RM299
Peserta : 17 orang

Certified Practitioner FingerPrint Analyst CPFA

Insan Bermanfaat Buat Dunia

Salam Motivasi 2 Ogos 2018, Berikan motivasi anda kepada murid anda, tentang siapakah diri mereka, watak dan bakat yang ada padanya, khususnya yang akan meninggalkan alam persekolahan tidak lama lagi, ramai antara mereka yang belum kenal bakat dirinya. Andalah, yang patut menyedarkan mereka bakat yang Tuhan telah berikan kepada dirinya. Jangan sampai dia tinggalkan sekolah anda, dalam keadaan dia tidak tahu siapa dirinya, tidak tahu bakat dan watak dirinya, anda telah dimudahkan Tuhan untuk hadir belajar jauh-jauh, jangan simpan ilmu untuk diri sendiri, jadilah manusia yang bermanfaat buat orang lain disaat anda masih hidup.

Ingatlah, satu masa nanti, mulut anda sudah terkunci, mata anda tertutup, telinga anda tak mampu mendengar lagi, sejari pun anda tak mampu angkat, apatah lagi satu tangan. Waktu itu, tiada guna lagi segala yang anda miliki. Termasuk ilmu anda tak mampu menyelamat anda dari kematian!

Ini saatnya, ini masanya, jangan bertangguh, ini waktunya ketika anda masih segar dan sihat.

Kursus Asas FingerPrint di Nilai

KAN BEST JIKA TAHU POTENSI ANAK DARI AWAL?!
.
.
Hari ini, macam-macam jenis kelas tuisyen yang ibu bapa sanggup hantar anak mereka pergi belajar di sana sini.
.
.
Yang sedihnya, sikap si anak belum berubah.
Tahap penguasaan masih rendah.
Motivasi diri masih lemah.
.
Berapa banyak wang, masa, tenaga dan sebagainya yang telah dilaburkan? Usah ceritalah!
.
.
Pantang ditegur, anak hempas pintu, merajuk.
Lagi bertambah geram, tak mahu bercakap bila kita pujuk.
.
Ah!peninglah. Semuanya serba tak kena!
.
.
Bertenang dulu. Tarik nafas. Hembus.
.
.
Dengan menimba ilmu dalam kursus berkenaan RAHSIA DI SEBALIK CAP JARI, anda:
.
.
-TIDAK PERLU tinggikan suara,marah-marah anak!
-TIDAK PERLU jerit-jerit sampai kembang paru-paru!
.
.
Sebabnya:
anda dapat kenal pasti personaliti, gaya belajar, bakat, potensi unik anak-anak anda melalui jenis cap jari mereka masing-masing.
.
.
Hasil penelitian Baverly C. Jaegers(1974) mendapati bahawa cap jari dapat mencerminkan karakteristik dan aspek psikologi seseorang.

“Besttt gilerrr belajar Fingerprint. Senang nak kenal personaliti anak-anak dan suami.😅😅

95% yang hadir adalah Guru Kaunseling. Seronok nak join lagi next kelas.”- FB: Una ZD.
.
.
“Memang nak rekomen program ni.Oleh cikgu Noorhisham KR. Guna cap jari untuk memahami anak-anak.

Lagi mudah nak paham perangai dan potensi anak. So senang nak communicate dan beri galakan kat anak.

Paling penting nak sejukkan hati kita.Kalau tak…hehehehhe mama jadik gorilla je.” – FB: Yuni Yusuf.
.
.
Lokasi Pusat Latihan Nilai, Jln Desaria 23.Taman Desaria Nilai
Ahad, 2.00 ptg _5.00 ptg
5 Ogos 2018

KURSUS FINGERPRINT ( rujuk iklan dan video )
TEMPAT TERHAD !
DAFTAR SEGERA !

hubungi Cikgu Noorhisham di talian:

Wasap.my/601110815141
Wasap.my/601110815141
Wasap.my/601110815141

JUMPA DI SANA!😃